Frisk igen!

Nu har jag inte skrivit här på en vecka men jag har varit sjuk HELA veckan...Jag har haft feber och huvudvärk med yrsel...
Men nu är jag frisk igen! :-)
Igår lördag stod jag på loppisen i byn och sålde. Jag har ju börjat sy igen så jag hade med mig mössor som jag också sålde förutom barnkläder.
 
 
Efter loppisen var vi till Österfärnebo på 15-års kalas! J´s kusin Kalle har fyllt ¨r så vi var dit och grattade honom!
På kvällen bestämde sig jag & Maria oss för att åka in till stan!
 
 
Det blev en rolig kväll på stan med mycket skratt!! :-) Runt tre imorse kom vi hem, det är såna här kvällar som blir bra då man inte planerat något alls utan bara bestämmer nåt någon timme innan! :-)
 

Idag söndag har jag & A varit till Fjärran Höjderbadet med Maria och Evelina och badat. Vilken mysig dag vi haft som avslutades i skogen med hela familjen och lite jakt! :-)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0