Distans & sallad

Jag och killarna började dagen med att ha en lugn och mysig förmiddag då J jobbade på skjutbanan. När han kom hem så tog vi en tur tillsammans, J cyklade med killarna medan jag sprang. Ett jobbigt distanspass blev det, men så skönt när man är klar! Starten blev dock inte så kul då himlen öppnade sig och regnet öste ner i massor... Till middag överraskade jag med en hemgjord sallad!
 
 
Bulgur, ruccolasallad, marinerade champinjoner, mozzarella, tomater, kräftstjärtar, dressing och honungsmelon till. Oj!! så gott det blev! :-) Och så kul då man lyckas själv utan något recept! Som ni vet är jag ju ingen stjärna på matlagning precis! ;-)
 
 
Nu ska de här få vila då de värker efter träningspasset idag!Störd som man är så känns det ändå härligt eftersom man vet att man gjort något nyttigt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0