Jobb igen...

Så har det snart gått en vecka redan på jobbet efter semestern, redan fredag imorgon!!
 
Veckan har varit bra, roligt att Jenny börjat hos oss nu!
Imorgon är det planeringsdag, sen är det lite ledigt igen. Dock "bara" två dagar men i alla fall!!
 
Vi har fått två stora killar i familjen också!! A har börjat på Nyckelpigan uppe på skolan och är såå stolt! Lillebror L har börjat på Ekorren och är också "stor" nu säger han!!
 
Nu har jag varit uppe vid elljusspåret och sprungit intervaller! Såå roligt!
Jag har inte sprungit så här fort som jag gör nu på flera år!! Jag är riktigt nöjd med farten jag orkar att hålla nu!
Det är så roligt när det händer något efter all träning! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0