Träningsvärk och kvällsjobb

Igår hade jag en stressig dag, stängde som sagt på jobbet men var tvungen att åks till Tierp och hämta ut mer medecin på apoteket innan de stängde. Hann PRECIS innan de låste dörren... :-)
 
Kände av måndagens intervaller i benen också, men det var skönt att ta en träningsrunda på kvällen i alla fall. Det kändes fruktansvärt segt och fuktigt var det ute då regnet hängde i luften. Ingen bra förutsättning för mig och min astma direkt...
Det blev en runda på 5 km men eftersom det kändes så fruktansvärt tungt att springa så är jag nöjd att medelhastigheten var 5:05/km. 
 
Nu har jag nyss kommit hem efter en till heldag på jobbet, vi hade avdelningsmöte till 19.45 ikväll... Och så är ju vägen hem avstängd från 19.00 ikväll så det var bara att åka över Sevallbo...
J & killarna var hos mamma & pappa så jag stannade där på vägen hem och fick lite fika. 
Nu har jag precis ätit klart min middag! :-)
 
 
Nu ska jag sova så god natt & sov gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0