Cykel och mopeder

Vilket konstigt väder det varit idag! Hett och kvavt ena sekunden för att sedan regna nästa sekund...

Efter att ha sovit ut efter jobb på Ön igår så hämtade jag killarna som sov hos farmor & farfar inatt. Var en sväng ner på Ön till mamma & pappa innan vi åkte hem.

Ikväll har vi varit till Bastfallet och tittat på mopeder. :-)

Jag avslutade kvällen med att cykla därifrån och hemåt, med en "liten" omväg på 40 km! :-) Det kändes jättebra och jag är riktigt nöjd med tiden, 1h 40 min. (Medelhastighet 24 km/h)

Tog dock ut mig totalt på slutet så när jag kom hem orkade jag bara inte få ur skorna ur pedalerna så jag tippade omkull på uppfarten... Det måste sett fruktansvärt roligt ut! :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0