Akuten

Igår var det dags att åka till akuten med benet igen... Fy så jobbigt att det ska göra så ont igen... :-(

Jag fick åka till akuten i Tierp eftersom jag jobbar i Söderfors och dit åker jag ALDRIG mer vet jag nu!!



Så oprofessionellt, det började med att jag blev insläppt till kassan för att skriva in mig. Väl där fick jag börja med att vänta då hon i kassan var tvungen att hjälpa nån... Efter 20 minuter kom en annan som undrade vad jag gjorde där och vem som släppt in mig...?!
Efter det tog de ett blodprov och kollade blodtryck och puls innan jag fick lägga mig i ett rum och vänta på läkaren... Efter ett tag somnade jag och vaknade av att en sköterska kom in efter en timme och meddelade att de inte hade glömt bort mig!?
Det gick en halvtimme till innan läkaren kom och frågade vad jag gjorde där!?
Jag berättade och hon kände på benet lite innan hon talade om att det är träningsvärk! TRÄNINGSVÄRK!!??? Vilket skämt!!! Sen blev jag hemskickad...

Imorgon ska jag i alla fall till sjukhuset i Gävle som tur är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0