En snabb vecka

Så har det gått en vecka till igen, det känns som att jag inte riktigt hinner med just nu...
Det är så mycket som ska ordnas och göras men man har fullt upp med att bara hänga med!

I onsdags var jag i alla fall till BÄSTA Johanna och fick håret klippt och slingat igen! Tack för ett superfint resultat Johanna! :-)



Jag har sytt en massa mössor i veckan som jag ska sälja tänkte jag, hoppas det är någon som vill köpa bara! :-)

I fredags efter jobbet åkte jag och killarna med J då han skulle åka till Särna på älgjakt. Vi släppte av honom i Valbo där han åkte ifrån med Magnus. Jag och killarna åkte till IKEA och handlade lite och åt en varsin glass! :-)
Sen var det bara att gå ut och sy klart en massa mössor så fort killarna somnat!



Jag har hunnit med lite träning i veckan också men har bestämt att jag måste ta det lite lugnt nu innan jag är helt igång efter att jag har varit sjuk nu.



Idag var jag på marknad i Valbo, sålde mina mössor som jag håller på och syr!
Såå bra det gick, vad roligt att så många ville handla av mig! Tack så mycket! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0