Ny vecka!

Så är jag själv hemma med killarna en vecka igen... J åkte i lördags morse på älgjakt igen. Han kom ju hem i onsdags kväll så han hann ju vara hemma två! hela dagar innan det var dags att åka igen!! :-(

I torsdags var det dags att hämta bilen från servicen, det var dags att lämna in den då den gått 5000 mil.
Det blev en shoppingrunda på köpis!!? med hela familjen innan vi åkte hem! :-)

I fredags kunde jag äntligen kliva in på gymmet igen!
Vad härligt det var att köra ett pass där igen! :-)
Äntligen har jag ett nytt program som jag ska köra stenhårt nu! Hoppas på ett positivt resultat den här gången! :-)



Nu ska jag sätta mig framför datorn och kolla om jag hittar något intressant! Killarna har badat och har precis somnat i sina sängar. Att jag inte provat detta vid läggning tidigare!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0