Sjukhusbesök

Idag har jag tillbringat dagen på Gävle Sjukhus!

Startade på Hematologmottagningen där jag fick träffa en underbar läkare, Sofia! Vi pratade och diskuterade hur vi ska gå till väga med benet...
Hon ville skicka remiss för ultraljudsundersökning igen men jag fick en tid redan idag ringde hon och meddelade!!
Efter att provsvaren kommit därifrån kommit så ringde Sofia upp mig igen!!
Nu har vi nog svaret på varför jag har så ont!! :-)
Jag har INTE fått någon ny propp och den gamla finns inte kvar!! :-)
Däremot så är det en klaff i en ven som inte fungerar som den ska...
Sofia ska kolla med kirurgen om jag får komma dit och så ringer hon upp mig igen! :-) Vilken underbar läkare!!! :-)

Nu hoppas jag på att få komma till kirurgen och att de kan göra något så jag slipper ha så ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0